woensdag 24 januari 2007

Eerste rit...

Training 1 zit erop...


Vandaag heb ik voor de eerste keer weer mijn skeelers aangeraakt...
Het was nm geleden van eind augustus... Van mijn de 24h skate in Zwitserland...
Die laatste keer lagen mijn voeten zo open dat ik, wegens blessure dus, voor de rest van het seizoen helemaal out was... Mijn voeten waren zo zwaar 'verminkt' dat ik zelfs niet meer in mijn skeelers durfde kruipen toen ze genezen waren...

Vandaag vond ik het genoeg geweest!
Deze ochtend een tape-je geplakt aan de binnenkant van de skeelers (ipv op mijn voeten) zodat de pijnpunten gedrukt worden. Ik dacht, laat ik dat maar eens proberen in de hoop dat het werkt...

Deze nm ben ik vetrokken naar Bierstalbrug.
Ideaal stukje baan ligt daar, mooi weertje en huppa weg zijn we!
Dat dacht ik...

Doordat ik al bijna 4maand stil lig ben ik een aantal kg bijgekomen, dus in mijn skeelerpakje aandoen en dan in de spiegelkijken was gn goed idee...
Toen ik daar aankwam en de deur van mijn wagen opendeed kreeg ik een 'koud' aanvalleke... Ammaai! das koud! Vlug rijden dan maar zeker??

Het was me toch een beetje te koud. Ik heb wel mijn deel gedaan voor vandaag, maar het was afzien.
Oortjes die aan het bevriezen waren, luchtwegen die als ijs aanvoelden, ijskoude lucht, felle wind, .. Het was me wat!

Maarbon, ik heb dus 8,14km gerenden; en daar ben ik blij om!!

Bij het uitdoen van mijn skeelers, deed plost mijn linker voet zeer!
een blaar! Tis weer van dat!
Het valt allemaal ontzettend goed mee. Eén blaar, vroeger waren het er minstens 3, gewoon het topvelletje die er af is.

Mijn eerste training vind ik dus zelf een geslaagde rit!


En om een beetje te weten hoeveel ik op een jaar rij, ga ik een pagina maken met wat gevens.
Gegevens als:
afstand: 8,14km
topsnelheid: 29,8km/h
gemiddelde snelheid: 21,7 km/h
duur: 21min 52sec

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed bezig Huub! Meer van datte..

Huub80 zei

ja, zeker weten! ;o)
Kheb der weer volledig zin in!
Al is het maar op weer op mijn gewicht te komen :p

en nu nog juist bij een club gaan zodat ik ook wat comp ervaring kan opdoen buiten de marathons en 24h racen..

Maar ik heb zo weinig tijd...