dinsdag 26 juni 2007

Autokeuring..

Oei oei, waar zitten die papieren...



Deze ochtend nog eens lekker lesgeven, vlottenbouw in de volle regen.
Het was fun! Leuke groep, wijze gasten en ons gewoon vollenbak amuseren he! ;o)
Nat waren we wel, maar we hebben ons laten gaan. Lang zaten we uiteindelijk niet op het water, maar dat hoort er bij..

Daarna afgezakt naar mijn garage om de wagen op orde te stellen voor .. mijn eerste autokeuring..
Spannend! ;o)

Lang hebben ze niet aan mijn wagen gezeten, blijkbaar was het allemaal vrij goed in orde.
Dus dan maar snel doorrijden naar de keuring.

Veel volk was er niet, een wagen of 4 stonden er voor mij te wachten. Snel mijn papieren beginnen zoek, want ja ik moet die hebben voor het aan mij is..
Zoek zoek, oei.. ik kan iets niet vinden. en wat nu?
Wat moet ik eigenlijk hebben? Vier papieren, humz zou dat deze hier zijn? of neen, dit hier..
Weet ik veel waar het over gaat! ;o)

Toen het aan mij was heb ik die mens maar mijn mapje gegeven en gezegd dat ik echt niet weet wat hij nodig heeft. Blijkbaar miste ik mijn gelijkvormigheidsattest. "Mijn watte?!"
Dat wat je van Opel krijgt.. Ah, wacht mss zit dat in dit mapje hier..
En ja hoor, bingo!

Wat die mannen daar allemaal met mijn auto hebben uitgestoken, ik weet het niet..
Vollenbak gas geven, trillen voor dood, gas geven en remmen, .. Mijn autotje zal wel afgezien hebben!


Maar het beste is, hij is 'goed'gekeurd!! ;o)
Klaar voor een nieuw jaartje bollen? Ik denk het wel!! ;o)

1 opmerking:

Unknown zei

joepie, ik heb mn taxi nog ... :-) x