donderdag 7 juni 2007

Veranderingen op komst...

Wat kan ik vertellen...


Veel kan ik er nog niet over vertellen, maar er zijn wat veranderingen op komst..
Neen, mijn relatie gaat niet stoppen (in tegendeel; schatje ik zie je doodgraag!); neen, ik stop niet met mijn sport (in tegendeel!); neen, ik ben niet werkloos...

Het is wel zo dat ik naast de schoolsportdagen die ik geef (voor Belgian Inline Center en verschillende sportdiensten (oa Stad Gent)) nog een halftijdse job ga bijnemen.
Ik ga nm terug in de verkoop!!!
Hoe of wat, daar moet ik jullie nog even op laten wachten! ;o) Ik kan moeilijk al van alles gaan vertellen als er nog niet vol rond is. Maar ik kan u wel zeggen, tis de moeite!! ;o)

En daarnaast zal er ook heel wat veranderen op sportief vlak.
Maar daar kan (en wil) ik momenteel ook nog nt te veel over gaan uitweiden!



Ik ben ontzettend blij en gelukkig dat deze zaken mijn pad weer kruisen, vandaar dat ik het al kwijt wil!
Meer info zal je hier zeker heeeeel binnenkort kunnen lezen! Gelukkig delen jullie dan ook mijn geluk :o)




Greetz,

6 opmerkingen:

Huub80 zei

niemand die een gokje gaat wagen...
;o)
tis ook zo onvoorspelbaar natuurlijk... :grin:

Sven Mallezie zei

Hmm, waarmee zou het te maken hebben :)

Unknown zei

Ik ben al blij dat t niks met mij te maken heeft :-) X

Anoniem zei

volgens mij wordegij vertegenwoordiger van pruiken voor één of ander coiffeurmerk : met zo ne kop gaat ge ne monsterverkoper worden :)))
kariboe, altijd gokkend :)

Huub80 zei

haha, dju! dat was het! daar gaat ik dus niet aan gedacht! ;o)
doeme!!

mevrouwtje 'anoniem', tis wel eens tijd om elkaar terug te zien he! Ik zit kik hier van alles en nog wat te vertellen tegen mijn vriendin over u en ze ziet u nooit... tsssss ;o)

dus, wij moeten eens afspraken!
Ik stel voor een bbq bij u of zo, samen met de volledige bende!!? ;)

Anoniem zei

te gek : huub die zichzelf en de bende uitnodigt bij mij voor nen bbq... !!! %)
ok, 'k zal 't es bekijken maar even wachten :
1 ik heb geen bbq :)
2 veel op 't wijde sop lately :)
xxxxxxxxx
anonieme kariboe