maandag 11 juni 2007

Tijdelijk uit de lucht...

Wat een slechte start na zo'n nacht...



Vreselijk is het, opstaan met een lichte kater na zo'n verkiezingsuitslag en onmiddellijk willen kijken op het internet wat de uiteindelijke scores zijn... Walgen van de totale uitslag en zien dat het in Gent al bij al wel nog meeviel, maar ja helaas zijn het geen lokale verkiezingen...
Als tweede wil je natuurlijk onmiddellijk het forum gaan bekijken op BelgianInlineCenter.be/forum en wat krijg je te zien...
This Account Has Been Suspended
Please contact the billing/support department as soon as possible.

Hoe is dat mogelijk?!
Rekeningen zijn allemaal betaald, alles is in orde en toch...


Mja, veel kan ik er momenteel dus niet aan doen!
Ontzettend ambetant ga ik nu dus gaan werken!
hoe is het mogelijk?! En iedereen zal vandaag dus dit scherm te zien krijgen... Man man man...




sorry mensen, ik snap het zelf ook niet...
Hopelijk is het snel in orde...

2 opmerkingen:

Tim Schraepen zei

ik werd deze morgend ook verwelkomt met diezelfde boodschap.
Misschien hebt ge teveel bandwidth traffic met de BIC site? Dat zou wel eens een reden kunnen zijn.

Huub80 zei

Ja, mss...
Ik weet het niet..

Ik krijg geen reactie van de host, maar we zijn wel online..
dus alles is precies in orde..
;o)