woensdag 6 juni 2007

Trade Mart, Brussel

"Een grote winkel met alle merken in huis"...



Het was alweer even geleden dat ik nog eens afzakte naar Trade Mart, maar vandaag was de dag aangebroken!
Trade Mart bezoeken is een echt feest!
Voor mensen die nog nooit van Trade Mart gehoord hebben, beeld je in: een ontzettend groot gebouw vol met alle collecties van alle merken dat je je kan inbeelden! Uiteraard kan je er niets kopen, je kan er nm alleen maar collecties bestellen en collecties bekijken.
(het is dus, zoals je goed leest, enkel voor winkeliers)

Ik was vandaag uitgenodigd voor een gesprek met de nieuwe vertegenwoordiger van Rollerblade.
Sinds enkele jaren werk ikzelf (persoonlijk) alsook Belgian Inline Center vrij nauw samen met Rollerblade.
Sinds enkele maanden is er een nieuwe vertegenwoordiger van Rollerblade. En natuurlijk moeten wij elkaar leren kennen.
Vandaar de meeting die we hadden vandaag.

3h hebben we zitten praten over onze mooie sport! Intensief was het best wel te noemen!
De tijd vloog voorbij! Voorstelling van wie ik ben, wat Belgian Inline Center allemaal doet, wat de markt momenteel is, wat de markt zou kunnen zijn / worden, ...
Het was zeer boeiend!

Na afloop van het gesprek ging ik buiten met een goed gevoel en een vette deal!
Ik kan niet klagen!
Al was het wel een intensieve ochtend!


Rollerblade, I LOVE YOU!


En natuurlijk, na mijn bezoek aan Trade Mart moest ik ook even gaan kijken naar het Atomium en de Beurshallen (of wat ik kon zien..)



ohja, mezelf:

Geen opmerkingen: