zaterdag 9 juni 2007

Peak Performance!

Verkoper Huub...




De deal is rond, ik ben terug als verkoper...
Vanaf volgende week ga ik terug in de verkoop, nm in de textiel.

Neen, geen inline skates en co deze keer, maar gewoon lekker in de textiel.
Nm in de nieuwe winkel van Peak Performance in de Brabantdam.



Je kent het wel, Peak Performance, een jong en fris en hip maar toch technisch merk.
Zeer sportieve kledij in een iets duurder prijsklasse, door het technische karakter natuurlijk van de kledij.


Je zal me dus een aantal dagen in de week kunnen vinden in de shop; een mooi extra-tje naast al mijn andere jobs en bezigheden!
Het grote voordeel dus, niet gebonden; maar toch een halftijdse. En ik heb geluk, zomer vakantie is 100% vrij! Dus kampen en lessen/cursussen zijn geen probleem!


Voila, jullie zijn de eerste die het weten! ;o)
ik zou zeggen, tot in de shop! je kan er mij al zeker vrijdag vinden tijdens de Braderie!!!!
TOT DAN!!!!!!! ;o)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou, proficiat met je nieuwe job! Lijkt me wel een toffe plek om te werken en ook handig meegenomen van de zomervakantie!

Grtz
Hel1a

Huub80 zei

dank u wel!
kom maar eens af anders he ;o)

Sven Mallezie zei

Hmm, ik stond wel een beetje op het verkeerde been.. Ik dacht dat het wat te maken had met je bezoek aan Brussel. Fout gedacht dus.. Je ziet ons zeker eens passeren hoor!!!

Huub80 zei

past op, der is nog meer op komst hoor ;o)