maandag 16 juli 2007

Afgelopen weekend

Skaten, skaten en zand!


Vorig weekend was het best wel druk!
de vrijdag na kamp onmiddellijk doorgereden naar Brugge voor de Brugse RollerParade...
Een tochtje van 20km met de wind frontaal in ons aangezicht! Het was echt puur afzien!!
Maar ik heb genoten en mijn schat heeft voor het eerst een night skate uitgereden!! Ik was zo fier op haar!! En ze deed dat eigenlijk best wel goed!!
De foto's staan hier:


De zaterdag zijn we afgezakt naar de B-Meersen waar er een sessie slalom was met enkele top skaters ;o)
Onder andere Tim en Jessy en Tim waren naar Gent afgezakt om te slalomen. Wauw! ;o)
We hebben dan nog snel iets gegeten in de cafetaria van de Camping op de B-Meersen om dan rond 18h30 af te zakken richting Antwerpen. Daar was het nm de tweede Antwerp On Wheels!
Jaja, alweer een night skate... Alweer een goede 20km.
En ook nu was het weer volop genieten! Samen met Tim en Jessy, dat was lang geleden!! Maar het was echt fun!
Na de rondrit, die zeer snel gedaan was trouwens, hebben we nog een kleine wheely contest gehouden en een slalomsessie. het was fun!
Nog snel even alles doordrinken (ja, ik heb een valleke geplaceerd, al was het niet erg!) en terug naar huis!
de foto's:

De zondag dan zijn we afgezakt richting Oostkamp. Het was er nm de doortocht van de Marathon (lopen) en een loop door marathon zelf. Twas wel lachen om te zien wie en wat er zo allemaal mee deed aan zo'n loop wedstrijd. De marathon zelf was een ander verhaal! Die mensen zagen echt af!! Maar ze waren er bijna! Het was wel eens leuk om te zien hoe zo iets georganiseerd wordt en in elkaar zit.
Later die avond hoorde ik op de radio dat er massa's file was richting Gent. Dus besloten we om naar de Haven Feesten te gaan in Zeebrugge! Ja, ik wist al op voorhand dat er wat te doen was, ik had nm in de middag eens gekeken en zag dat Raymond vh Groenewoud kwam optreden, dat kon ik toch nt missen?!!

Het was er in elk geval wel in orde. Niet te veel volk, leuk optreden van raymond (jahha! twee meisjes op het strant was het hoogte punt!!!), mooi vuurwerk en een chinees spektakel...
de foto's van die avond staan hier:


Het was een druk maar leuk weekend!
we hebben ons best wel goed geamuseerd en kijken al uit naar het volgende!

1 opmerking:

Sven Mallezie zei

Als ge in Picasa een webalbum hebt ga je er via je account naartoe, en dan kan je links "Embed slideshow" kiezen. Op die manier krijg je de code. Je kan dan wat spelen met de grootte door de cijfers te veranderen die de grootte aangeven. Ik heb dit gelijk gemaakt aan de youtubes, dat past precies op de site.