maandag 23 juli 2007

Eén jaar...

De tijd rolt voorbij...



NU, op dit moment, een jaar geleden kwam ik ze tegen voor het eerst...
Een vriendin van een vriendin; afgesproken op Pole Pole...
Tussen de soep en de pattatten al een beetje uitvragen, wie wat waar...

Ze had geen oog voor mij, enkele woorden slechts gewisseld...
Ze was gebrand op mijn netvlies, maar wie had gedacht dat die avond zou blijven duren tot minuten, uren, weken, maanden, .. een jaar....


Een heel verhaal, later voor de kinderen, zit er achter..
Heel wat gevoel, passie en liefde.. een jaar later zelfs krachtiger dan ooit...



Een jaar gelden, totaal onschuldig...
"Marjon - Huub" "Huub - Marjon"...
Meer was er voor mij niet nodig..


Niemand die het had gedacht, zeker ik niet, dat het ooit nog zou gebeuren.. Die nacht op Pole Pole...

Geen opmerkingen: