donderdag 26 juli 2007

Zomersport

Cursusdag 3



Deze avond hebben we weer een cursus avond gehad!
Voor de derde maal op rij (uitgezonderd de Gentse Feesten) kon de sessie Zomersport Inline Skaten doorgaan. Met vandaag schitterend weer!!

Uiteraard was er weer veel volk, zo'n 39 personen kwamen opdagen!
Schitterend!

Het was een leuke avond, met alweer leuke groepen en wijze mensen!
Veel zaken over de cursus zelf kunnen we niet kwijt natuurlijk, wat zou ik moeten gaan schrijven.. ;o)
Maar de foto's geven je zeker wel een impressie!


Klik op de foto voor de volledige foto reeks


Graag wil ik Marjon en Lies ontzettend bedanken voor het schitterende werk dat ze gisteren verzet hebben! ;o)
Super!


Voor de rest wil ik nog kwijt dat ik al kijk naar de volgende editie!!
Het kan alleen maar blijven boeien en groeien!!


Tot dan!

1 opmerking:

Anoniem zei

T'is graag gedaan. Zo kon ik er vanonder muizen voor enkele oefeningen... :-) lu x