woensdag 25 juli 2007

Trainen...

Goed gereden.. na al die tijd..



Het was alweer veel te lang geleden dat ik nog eens in die skeelers was gekropen..
Daar wou ik vandaag eens verandering in gaan brengen.. Vanaf nu wil ik minimum drie maal in de week 20km gaan skeeleren.. Maarja, eens kijken hoelang ik dat zal gaan volhouden..

Deze ochtend vroeg wakker, zonnetje in het gezicht, lichte wind, ideaal dus om te gaan rijden!
Tegen 9h25 stond ik vertrekkensklaar.. Een tochtje van 20km? Of gewoon zien hoelang / ver ik het kan uithouden?
Naja, 20km is wel het minste!

En huppa, vertrokken! ;o)
20km heb ik inderdaad gereden, op het gemak! Helemaal alleen (zonder wielertoeristen, ze waren te traag vandaag...) met volle wind in het gezicht...
Afzien! Maar het doet zo'n deugd!!!


enkele stats:
  • afstand: 20,1km
  • Tijd: 49min 12sec
  • Gemiddelde snelheid: 24,4
  • Max. snelheid: 45,7 (afdaling van de brug)
  • Traject: Mariakerke - Vinderhoute - Mariakerke
  • Muziek: Common - Finding Forever
  • Staat vd voeten: pijnlijke enkels en één mini blaartje...

Geen opmerkingen: