donderdag 26 juli 2007

Het zeetje...

Middagje zee, genieten!!


Deze namiddag reed ik rond 12h richting Oostkamp.
Massa's file! 50 minuten deed ik over een stukje waar ik 20minuten doe..
Vreselijk! Maarja, ik ging er mij niet door laten doen! Mijn schatje oppikken en doorrijden naar Oostduinkerke! ;o)

Deze middag wil ik eens uitwaaien aan de zee, zand tussen de tenen en wind in de haren! ;o)
Leuk was het, zeker de moeite! Maar druk! Nu weet ik weer waarom wij praktisch nooit in de zomermaanden richting zee gingen / gaan.. Het was er gewoon te druk naar mijn zin.
Maar los daarvan hebben we wel gewoon genoten!

Snel een snack eten op de dijk na een kleine wandeling. Effe de dijk op, gaan kijken naar het vele volk die in een buiten zwembad gaat gaan zwemmen en (je leest het goed!) bruinen...
Daarna weer een leuke lekkere wandeling langs het strand terug naar de wagen! Na twee uurtjes zee had ik zo iets van, wij rijden nog niet naar huis. Dus gingen we eens over de grote baan om daar een stapje te zetten het domein van de plaatselijke waterfirma.
Het was er leuk! een kleine tentoonstelling van wat voor fauna en flora er ongeveer allemaal te vinden is, een intro over wat dat gebied ooit was (nm een overstromingsgebied waar ze nu grondwater tappen), ...
Lekker gewandeld was het, gewoon genieten van de rust! zalig!!


Nuja, na een goede 3h30 keerden we terug naar huis, zonder files of iets!
Snel even bij de mama thuis passeren, want ik heb de party tent nodig deze avond, jahha! tis weer cursus!!

Geen opmerkingen: