vrijdag 27 juli 2007

Vittel Roller Parade Brussel

2 night...


Joepie!!
deze avond gaan we met een bende gaan rijden in Brussel!
Eindelijk! Theeft vree lang geduurd, het is zelfs mijn eerste keer dit seizoen dat ik Brussel doe!!
En wat gaat het geven deze avond! ammaai!! wat een parcours!
Twee super vette afdalingen en dan nog eens de windtunnel...

Helaas zal ik hiervan deze avond niet ten volle kunnen genieten (lees als: racen voor door, snelheid maken en als eerst aankomen..) maar genieten zal ik wel doen! Samen met mijn schat in de buurt! Kan niet misgaan he! ;o)


Alle straks iedereen gaan oppikken en dan doorrijden naar Brussel!
Here we come! ;o)


Tot straks, op skates!

1 opmerking:

Anoniem zei

Tjah, ge hebt nu een beginnelingske aan je hand é... Ge hebt er zelf voor gekozen ... :-) LU x