vrijdag 16 mei 2008

the day(s) after...

werken..


Nuja, werken is een groot woord niet waar..
Dinsdag nacht waren we pas thuis en klaar om te gaan slapen rond 1h30 / 2h, maar helaas moest ik de dag erna al werken m 9h...
Korte nacht na een drukke 4 daagse, het piekte wel een beetje...


Nuja, zoals ik zelf al aangeef, je hebt werken en werken..
Ik had nm in de vm een schoolsportdag, die uitgeregend was, gevolgd door de Kids Special in Merelbeke.
Lekker easy allemaal, al was het best wel druk en hectisch.

By de kids special waren er weer een kleine 30 kids komen opduiken, een aanhoudend succes dus! ;o)
Helaas laten al de instructoren ons een beetje in de steek en sta ik er dus alleen voor; wat best wel veel is zo 30 over enthousiaste kids!

Donderdag stond er weer een schoolsportdag op het programma, eentje voor de Bollekensschool!
Twas fun! Leuke groepen, een beetje regen maar veel lachende gezichten!
's Avonds stond er nog een initiatie op het programma maar de organisatie hiervan heeft deze afgelast, wegens dreigende wolken!!!
En het heeft geregend, nog geen klein beetje zelfs...

Vandaag, Vrijdag, sta ik in de shop en kheb mezelf (dom als ik ben) aan het werk gezet..
De heren afdeling wil ik verhangen, omdat het eens iets anders zou zijn..
Kheb wel even over het hoofd gezien dat dit een immens werk is..
Maarja, kheb nog tijd tot 18h he! ;o)


De foto's van de twee bovenstaande lessen kan je hier alvast vinden:

Geen opmerkingen: