maandag 26 mei 2008

Rustig weekend...

Moet ook eens kunnen..


Eindelijk nog eens een rustig weekend achter de rug.
Vrijdag zijn we met de bende (Lies, Wes, Ian, marjon en mezelf) naar de cinema geweest!
Was ontzettend lang geleden.
De film zelf was wel ça va, maar laat geen diepe indrukken na.. En geloof het of niet, ik ben de titel zelf al vergeten...
Daarna zijn we nog een cocktailke gaan drinken, dat was ook lang geleden!
Al bij al een geslaagde avond dus! Nog eens lekker doorbomen over wat zaken en gewoon wat plezier hebben!

Zaterdag kwam de mama van majon op bezoek, om te gaan shoppen met dochterlief.
Niet echt mijn ding, dus deed ik maar boodschappen, ging ik eens langs bj Dims, naar de Mediamarkt, .. om dan uiteindelijk te eindigen aan mijn kookplaten..
Inderdaad, chef van dienst, ikke..
Ondertussen waren de papa en mijn mama er ook al!
Gezellig dus!

Helaas vond ik van mezelf dat de keuken op niet te veel trok, de wok was een van de slechtste tot nu toe.. En wie al is komen eten weet dat je best wel wat mag verwachten van mijn wok..
deze keer dus niet, het was niet slecht; maar het was zeker gene hoogvlieger!

Nuja, slechte aan zaterdag; ik was "ziek" aant worden!
Neus zat dicht, vermoeid, lastige spieren, pijne keel, ... pfft!
en op zondag was het helemaal kompleet! kwas echt slecht, en dan heeft mijn schat wel ondervonden!
Dan hebben we er maar een film namiddag van gemaakt; nen mens moet toch iets doen.. ;o)


En nu is het weer werkweek, al is het kalm deze week!
Vandaag de shop, en tzal een record dag worden!
Deze is nu al in de maak!!!!


Op naar het volgende weekend... Dat zal wat drukker zijn...
vrijdagavond gaan eten, Zaterdag en zondag wedstrijd in Brussel...
Ifsa slalom en high jump; ik doe normaal gezien mee aan de speedslalom en aan de high jump...
De week erna is het dan de antwerpse rollerparade en de zondag de 6h van Diepenbeek.. Drukke weken!!!! ;o)

Geen opmerkingen: