donderdag 29 mei 2008

IFSA Competitie in Brussel!

Stress!!!!


Dit weekend is het zover!
De IFSA voorronde voor de Wereldbeker slalom doet ons landje aan!



Het is dus groots, bijna alle wereld toppers zakken vanaf morgen a naar Brussel.
Een handje vol Belgen durft het aan om deel te nemen tussen al dat geweld! Voor zover ik momenteel weet is het Schelp (aka Tim.) en ikzelf die deelnemen, al denk ik dat er een aantal Brusselaars ook zullen deelnemen!

Wat staat er allemaal op het programma?
Zaterdag:
  • 9h30 Inscriptions
  • 10h00 Training SpeedSlalom - Women
  • 10h30 TimeTrials - W
  • 11h30 KO - W
  • 13h00 Training FreestyleSlalom - Men
  • 14h00 FreestyleSlalom - M
  • 16h30 FreeJump - W&M
Zondag
  • 10h00 Training SpeedSlalom - M
  • 10h30 TimeTrials - M
  • 11h30 KO - M
  • 13h30 Training FreestyleSlalom - W
  • 14h00 FreestyleSlalom - W
  • 16h30 Results
Ikzelf zal deelnemen, als alles goed gaat, aan de speed slalom op zondag en de free jump op zaterdag.
Schelp zal dan weer deelnemen (als ik me nt vergis) aan de Freestyle slalom.


En nu het toch eens in België is, wil ik jullie allemaal oproepen om massaal af te zakken naar Brussel!
Komaan het is niet ver, en je mag me komen uitlachen!! (Voor 1 keer toegestaan!!)
We hebben het echt wel nodig, tonen hoe groot te scene is en volgend jaar doen wij het (samen met alle andere werkingen zoals bv Cone Crazy en RouliRoula).
Maar ik ga niet uitwijden over de organisatie, want dat komt het nt goed ;o)


Dus, zaterdag en zondag is uw afspraak op dit adres:

Grotere kaart weergeven


Tot dan!
We need you!!

Breng zeker je camera en fototoestel mee!!! ;o)

6 opmerkingen:

Tim Schraepen zei

Ik doe ook mee met speed en freejump :)
tot de zondag!

Huub80 zei

ouw! zalig!!!!
dan ben ik al niet alleen!

wist ik niet!
super!!!
en nu nog wat belgskes gaan overtuigen zeker om toch mee te doen?! ;o)

Succes he!
Tot zaterdag!!

Anoniem zei

2 fotografen aanwezig!

Huub80 zei

super!!
dat is altijd leuk!

Ik heb ondertussen ook een videocamera op de kop getikt, dus naast de foto's ook video's.. ;o)

ik kijk er al naar uit!!!!!!

Anoniem zei

SUCCES!
* kariboe *

Huub80 zei

thx Kariboe!
Helaas helaas! Had ik het eerder gekregen he die 'succes'...
Twas nt echt mijn dagje, al zoek ik geen excuses..
1m10 was een beetje te hoog.. Helaas!
Morgen een nieuwe dag, een zware dag!