maandag 5 mei 2008

Tochtje

Wat een weer...


Met zo'n weer moet je toch gewoon gaan skaten? Tuurlijk dat!
En dat hebben we dan ook gedaan, mijn schat en ik.

we gingen richting Bierstalbrug, omdat het daar rustig is en goed rijden.
Bij aankomst was Frank Fiers (jawel, DE Frank) net klaar met zijn training. Even bijpraten met Frank, zeer interessant!!
Toen ik nog met Frank aan het praten was kwam Bart en Niké daar ook toe.. Van een toeval gesproken?!

Na wat bijpraten zijn we gaan rijden, een tochtje van 15km.
Twas genieten! Op de tegenwind na bij de terugrit!
Op onze 90mm ging het wel goed vooruit, we hebben die 15km in 49min gedaan. Niet slecht schat! ;o)

Ik heb wel de helft van het traject vooraan gereden, een extra training voor mij dus!
Extra gewicht in de rug en sleuren maar... lol!!


Enkele stats:
aantal km-ers: 15,08km
Tijd: 49min19sec
gemiddelde snelheid: 18,3km/h
Topsnelheid (van mij): 40km/h
foto: getrokken met de Treo 680


Op naar de volgende!
Morgen ga ik waarschijnlijk eens trainen, tis van doen!
Woensdag zit in binnen, voor de Kids Special.
Donderdag ga ik rollen met een aantal mensen, Jojo? ;o)
Vrijdag zal er niets in zitten vrees ik, we shall see.

Geen opmerkingen: