woensdag 21 mei 2008

Druk dagje...

Lesgeven.


Vandaag weer een druk dagje.
Deze ochtend was het de bedoeling om alles van de vzw in orde te krijgen, nm de verhuis van de maatschappelijke zetel..
Dus naar de Rechtbank van Koophandel.
Helaas waren deze mannen verhuist, naar het nieuw justitiepaleis...
Inderdaad, de andere kant van het stad...

Op de skates mijn reis verder zetten, lekker weertje!
dus mij hoor je net klagen!

Helaas, papieren waren niet in orde!
Terug naar huis, en al die km-ers voor niets dus.. :o)
Dus kan ik een dezer nog eens terug keren, waarschijnlijk morgen ochtend voor dat ik de winkel ga openen.

In de nm was het een bedrijfssportdag, voor het ocmw van Kortrijk.
Nuja, "sportdag".. 1 sessie teambuilding heb ik moeten geven, aan zeer enthousiasten sporters! Deze sessie was dik in orde!
Maar helaas, geen tweede sessie.. Er was geen tweede groep! Nuja, ze was er wel; op het terras... ;o)

Daarna was het doorvlammen naar Merelbeke, voor de kids special!
Ammai, ze waren weer massaal aanwezig, 30 kids!

We hebben ons vollenbak gesmeten op slalom, met alle mooie moves als gevolg!
parallel, visjes, snake, 1 been, ... allemaal geen probleem! zotjes!! ;o)
Het was genieten in de warme hal, we hebben niet alleen zitten zweten door de warme zal, maar vooral door het tempo!

Op naar meer!
Nog 4 lessen te gaan!!

De foto's kan je alvast hier vinden:klik op de foto voor de fotoboek

Geen opmerkingen: