vrijdag 24 oktober 2008

Dag 1

De Rollerblade Head Quarters...


Vandaag was de eerste 'werkdag' in de Rollerblade Head quarters.
En het was een vermoeide dag! Sinds deze ochtend 7h zijn we bezig geweest tot nu, 23h. En zelfs nu zijn sommigen nog vollop bezig!
Het was een zeer leerrijke en productieve dag, voor mensen binnen onze sport.

Plannen maken, collectie overlopen, gedacht geven op producten, productie, ... alles kwam aan
 bod; en het is aangenaam vertoeven tussen de andere grote spelers binnen de inline markt, internationaal gezien dan.
Er zit veel potentieel hier, zowel in Rollerblade als in onze markt.

Nu is het dus hopen dat alles er zal gaan uitkomen binnen dit en een paar jaar; internationaal maar nog meer in België....
Vooral België, jullie dus, gaat uit de kast moeten komen! En hier krijg ik alvast verschillende mogelijkheden aangeboden; die gaan wij (jullie en ik) dus proberen te nemen! Het moet!


Ik hoop dan ook op het einde van de rit sterker te zijn, samen te komen met een aantal belgische marktleiders om samen ons marktaandeel te vergroten (zowel voor Rollerblade maar zeker voor de scene!).

Vandaag was mentaal dus een drukke dag!
Beiden zijn we doodmoe; terwijl ik dit hier aan het typen ben is Marjon al gaan slapen; morgen moeten we er nm uit om 6h30... Op een zaterdag zeg!!! ;o)


Ik heb heel wat beeldmateriaal, maar ben niet zeker of ik alles mag vrijgeven...
Daarom zal je hier dus enkel wat algemene shots vinden, al zullen al mijn foto's wel online komen hoor!


Morgen is de 'skate day'! Can't wait!!!!
Skating with the best; who's not dreaming of that...

Geen opmerkingen: