woensdag 1 oktober 2008

Beetje van alles...

.. de laatste kladders...


Even een kleine algemene post, het zijn nm allemaal kleine dingen die ik wil melden; niets om een speciale post te maken dus..


Zometeen gaat er alweer een nieuwe Kids Roller Special vast start! Ik hou mijn hart alweer vast hoeveel kids en nu gaan opdagen! Sinds we twee weken geleden gestart zijn zitten we elke keer opnieuw aan 30 deelnemers, dat is ontzettend veel!!! Indien ik meer monitoren had, dan zouden we (volgens mijn gevoel) al snel aan 50 of 60 deelnemers zitten.. Maar helaas (en laat dit een OPROEP zijn) beschikken we momenteel niet over voldoende instructoren voor onze Kids Roller Special werking...

Daarna heb ik 30min of de boel af te sluiten en door te gaan naar de Blaarmeersen. Daar hebben we een lessenreeks lopen met het max. aantal deelnemers, 12. Een goed groepje, waar het niveau nog vrij hoog ligt en leren ontzettend snel! Leuk om elke week verwonderd te zijn van het niveau!

Je zal het misschien al gezien hebben als je op de links hebt geklikt hierboven; we hebben een vernieuwde website! Cursussen.BelgianInlineCenter.be is een feit!
De site ziet er, al zeg ik het zelf, wel goed uit! Zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk in opmaak.
Je mag altijd eens jouw comments hier achterlaten over de site!! ;o)

Vrijdag is er de laatste roller parade van het seizoen, nm die van Bruge!
Wil je op de hoogte blijven of ie doorgaat? Neem een kijkje op de Facebook pagina of op het inline skate forum.
Hopelijk tot vrijdag, in Brugge!


en dan wil ik nog even laten weten dat ik mijn schat graag zie!
Maar dat weten jullie allemaal wel al zeker?!


Voila, dat was het!
enjoy your day!

Geen opmerkingen: