dinsdag 21 oktober 2008

Rollerblade

REAL InLine addicetd People Program ...


Afgelopen dinsdag kreeg ik een mailtje binnen, 's avonds laat, van Rollerblade België.
Dag Huub,
We willen je uitnodigen voor een Rollerblade Promoter meeting. Dit is een meeting voor inline promoters.

Ik dacht opslag dat ik aan het dromen was... Wat is dat?!
Dus rustig verder lezen, de bijlage eens bekijken en dan viel ik ver flauw!


Het was nm een uitnodiging voor een internationale bijeenkomst met alle inline skate actoren van over de wereld, in de head quarters (de fabriek dus) van Rollerblade... In dat weekend willen ze een zeer beperkte groep kennis laten maken met de marketing, de collecties, de strategie, workshops, ... Een schitterend aanbod dus!


Nuja, probeer een weekend, beginnend van donderdagmiddag tot zondagochtend, te regelen een week op voorhand.. Ik was plotsklaps wakker (kwam van het internaat, dus het was na 24h..) en wist niet waar te beginnen...
Ik wou beginnen rondbellen, vragen of ik vrijaf kon krijgen; hoe ik er moet geraken; ... Alles wou ik regelen, want ik MOET daar gewoon naar toe!

De dag erna onmiddelijk Rollerblade opgebeld, rechtstreeks naar de Product Manager in Nederland. En toen kreeg ik een overload aan informatie en het was duidelijk: ik MOET daar zijn!


Het is nm zo dat ik (en dus Belgian Inline Center  vzw) als enige ben geselecteerd voor de BeNeLux... Toen ik dat hoorde ben ik vlug gaan neerzitten, een heel erg grote eer dus...
Ook is het zo dat alles geregeld is, het verblijf en het vervoer naar Italië.

Ik heb het lang stil (kunnen) gehouden; daar ik niet zeker was dat ik er zou geraken.
Maar sinds gisteren is het gelukt...
Marjon en ik vertrekken donderdag ochtend vroeg met de wagen (jawel, de nieuwe ;o) ) naar Italië; een rit van 12h ongeveer. Twee dagen in en rond de Rollerblade HQ en dan een dagje Venetië om dan terug te rijden richting België.

Op het werk is alles geregeld, thx aan de flexiebele 'bazen', en ook bij Marjon is het gelukt. Zonder Marjon kon ik niet gaan, omdat we aanvankelijk een nacht door moesten rijden. Maar wegens een vervanging zondagnacht kan ik op donderdag avond vrijnemen; marjon kreeg de donderdag ook vrij dus kunnen we zeeeeeer vroeg vertrekken op donderdag!


Ik kan mijn geluk amper onder stoelen en banken steken, voornamelijk voor de 'grote eer' die ze mij bij Rollerblade geven. Eindelijk krijg ik het gevoel dat alles wat ik al meer dan 15jaar doe gaat resulteren! Ondanks de vele tegenslagen, zoals instructoren tekort, motivatie van.., ... 


Op deze blog zal je de komende dagen dus terecht kunnen voor alle laatste informatie. Ik probeer zoveel mogelijk fotomateriaal vrij te krijgen en deze ook te delen met jullie. Het zal een druk weekend worden; maar ik kan alvast niet wachten!

1 opmerking:

Sven Mallezie zei

Wow, dit is echt wel een unieke kans. Ik herinner me nog mijn uitstapje naar de fabriek van Roces (in dezelfde industriezone trouwens als die van Rollerblad) en dat is echt enorm indrukwekken.
Geniet er maar van!!
Breng maar souvenirkes mee hé :):):)