maandag 27 oktober 2008

Rollerblade ILA 2008

It's over...


Het is mooi geweest, het afgelopen verlengd weekend.
twee dagen lang hebben wij deelgenomen aan een internationale meeting van Rollerblade; nm de ILA 2008.

En dat het veel heeft opgeleverd zal de toekomst zeker en vast uitwijzen!
Dat is een feit!

De eerste dag was een zeer technische dag, een hele dag informatie ontvangen, uitwisselen, collecties bekijken, zak
en doorgeven voor aanpassingen, marketing, sales, ... Van alles en nog wat!
De tweede dag was de praktische dag, skates aan en workshops volgen! Het was een fantastische dag, skaten met al die goede inline skaters samen doet deugd!

's Avonds hebben we deze dag afgesloten met een bezoek aan Venetië en een 6gangen menu in een lokaal resto. Het was echt genieten!
Venetië is naar mijn gevoel overroepen! Het was er zeer schoon, ontzettend druk, maar de oude gebouwen zijn echt wel aan het aftakkelen.. Wat spijtig is! Het is iets wat je zeker moet bezoeken, maar we zijn de zondag niet terug geweest (ook wegens een Marathon...). Het diner 's avonds was heel erg leuk! We zaten nm aan de tafel van bijna alle grote mannen binnen Rollerblade. Oude verhalen ophalen, verhalen van toen het K2 team en dus ook Tom Hyser in België was, herrinneringen aan tour events waar ik blijkbaar samen met heel wat andere mensen aan heb deelgenomen en nu pas na jaren leer kennen, .. Fun!

Gisteren zijn we dan de auto ingesprongen om 10h45 voor een ritje van 12h... Nice! ;o)
Alles ging zeer vlot en ik ben dolgelukkig dat ik Cruis Control heb op de nieuwe wagen! :o)
In België was het dan wel weer een kl*te weer, met als gevolg veel ongevallen.. Maar wij zijn gespaard gebleven!

Na een lange rit was ik dan ook blij dat we thuis waren. Na dit avontuur staat er dus meer dan 3100km op de tellen van onze nieuwe auto, een week en een weekend oud.. ;o)
Goed bezig!


Nu is het dus tijd om alles even te laten zaken en zeer binnenkort zal je van dit alles dus zaken gaan zien! Dat is het doel!



thx Rollerblade voor deze mooie kans!
Thx Pepijn om mij de eer te geven om Benelux te vertegenwoordigen! Thx!
Thx marjon om me te vergezellen! Dit kon allemaal niet zonder jou!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hmmm I want to know more...