woensdag 15 oktober 2008

Tis weer woensdag...

Tijd om op de blog te schrijven...


Blijkbaar is het traditie aan het worden om elke nog op deze blog te schrijven als de woensdag er aan komt...
Waarom? Geen idee, waarschijnlijk omdat de woensdag de druktste en meest interessante dag is van de week..

Op woensdag heb ik nm de Kids Roller Special en de lessenreeksen inline skaten.
Ook vandaag weer...

Wat ik de rest van de week doe? Werken!
De shop, internaat, internaat, WOENSDAG!, de shop, internaat....
Druk druk, en dan heb ik nog mijn schat die ik moet verwennen... ;o)


Ook vandaag weer de Kids Roller Special!
Het weer buiten is slecht, de kids voelen het kriebelen.. tijd om te skaten!
Ik hoop dan ook dat ze deze middag massaal afzakken! Wij hebben er, met drie, alvast veel zin in!!!!

Daarna gevolgd door twee uur volwassenen voor een lessenreeks, de laatste en dus belangrijkste les! Het zal wat gaan geven deze avond!


En omdat ik van mening ben dat ik jullie, als lezer, niet in de steek mag laten op andere dagen zal ik mijn best doen om meer te posten!
Ik zal u nu al zeggen dat er dit weekend een leuke post zal aankomen (of zelfs twee) en dat volgende weekend in het teken zal staan van een "onvergetelijk weekend!".


Meer informatie dus zeeeeeer binnenkort!
Groeten en geniet van je woensdag!!!!

Geen opmerkingen: