maandag 20 oktober 2008

Wauw!

Wat een wagen...


Het weekend zit er op, ik ben zelfs al een aantal uren aan het werk (invallen voor een zieke collega).

Zoals jullie hebben kunnen lezen hebben Marjon en ik een nieuwe wagen gekocht, jawel.. Een nieuwe, geen tweedehandse...
Waarom? Tjah... ;o)
We waren opzoek, louter informatief eens gaan horen bij de Opel dealer.. Bleek dat het daar dus "koopjes" waren en dat een nieuwe Opel Astra Break ons goedkoper zou uitkomen dan een tweedehandse.. Dan kies ook jij toch voor een nieuwe?!

Nuja, we zijn er dan ook maar voor gegaan..
Nu, na twee weekjes wachten en vooral zwijgen!, hebben we hem dus!
Vrijdag middag gaan afhalen! Met veel show!
Onze wagen onder een doek, met sfeermuziek, een fles champagne, ... Alles er op en er aan! Zelfs een foto van mijn schat en mezelf en onze nieuwe wagen op de achtergrond! Nice! ;o)


Onmiddelijk daarna zijn we een ritje gaan rijden, richting Oostduinkerke.
Met zwetende handjes in de wagen gekropen en voorzichtig de garage uit..
Onmiddelijk was het duidelijk, WAT EEN VERSCHIL!!!!

Na 10min was mijn t-shirt doorweekt :o)
Zo'n nieuwe wagen brengt een beetje stress mee.. Van een nafte naar een diesel, veel langer, nieuwe wagen, groter, zwaarder, duurder, ... Ammaai!
Maar we geraakten in Oostduinkerke, zelfs Marjon had al een stuk autostrade gereden!

Na nog geen 6h hadden we dus al meer dan 200km op de teller, na 24h hadden we er 500km op staan.. We hebben dus ons best gedaan!

En jawel, het is een droomwagen!
Goede wegligging, vlotte motor, lekker rijden, veel functies, leuke opties, .. 
Het is een groooooooooooooooooot verschil... Die oude Corsa kan er niet aan tippen en zou deze voor geen geld meer willen ruilen!


Ik kan niet wachten om er weer mee te gaan rijden!
en geloof mij, er komen wat km-ers aan komend weekend!
Stay tuned!!!!




groeten,
en als je ons en de wagen eens wilt zien, laat maar weten! ;o)

Geen opmerkingen: