donderdag 2 november 2006

Cham..hik..pagne...

Hellow hellow,


wie wil er ons Stefanie helpen, door een bestellingske te plaatsen...
Stefanie gaat naar Zuid-Afrika binnenkort op internationale stage, en omdat dat een beetje veel centjes kost, deze super actie:






Beste,

jullie hebben het misschien al gehoord, eind januari 2007 vertrek ik, in functie van mijn opleiding, voor 3- maanden naar Zuid- Afrika op internationale stage.
Omdat reizen nu eenmaal veel geld kost had ik gedacht een beetje hulp van jullie te vragen.

Met de eindejaarsfeesten in aantocht dacht ik meteen aan knallende kurken en klinkende glazen vol heerlijke, op de tong smeltende bubbels.
Ik heb nu heel toevallig een goede vriend die er al enige tripjes heeft op zitten naar de champagnestreek. Hij heeft dus al verschillende wijnboeren kunnen bezoeken. Een van de beste champagnes die hij aanraadt is de Brut Prestige van het
champagnehuis Klepka-Sausse.

Daarom bieden wij u het volgende aan:
Een fles Brut Prestige voor de prijs van €18,00, of voor de echte levensgenieters, een kistje van 6 flessen voor de prijs van €96,00. Snel gerekend komt dat op een mooie prijs van €16,00 per fles.
Wij kunnen u alvast garanderen dat u voor die prijs hier in België geen betere champagne zal vinden.
Zelfs gekende merken als Moët Chandon of Laurent Perrier zullen in verhouding
het onderspit moeten delven.

Mogen wij u even voorstellen:
Brut Prestige
De Brut Prestige komt uit de Côte Blanc, uit het dorpje Oger op een 10-tal km van Epernait. Hij bestaat uit 100% Chardonnay druiven die werden geoogst in 2001

Of zoals ze in Frankrijk hem beschrijven:
Or blanc, reflets verts, mousse fine et persistante, nez délicat de fleurs blanches.
Bouche avec attaque franche et directe. Un vin marqué par la fraîcheur, typé Chardonnay.Excellent pourl'apériti.



Dus aarzel niet en bestel zo snel mogelijk! Dit kan u op het volgende emailadres jherrel@excite.com, met vermelding: “Champagne- je naam- en het aantal flessen of kistjes”. Uiteraard is uw bestelling pas definitief nadat u het bedrag overeenkomstig met de bestelling gestort hebt op volgend rekeningnummer: 083-9895824-81. Wacht niet te lang, op 18 november sluiten we de bestellingen af, de volgende dag worden de flessen afgehaald en een week later worden ze bij u aan huis geleverd.

Mochten er, net zoals de sprankelende bubbels in je glas, plots nog vragen rijzen; bel of mail gerust!




Hartelijk dank en alvast een voorspoedig 2007. Met jullie steun zal het begin van het nieuwe jaar voor mij niet meer stuk kunnen.

Stefanie



Dus, iedereen die er wil, laat hier iets na of plaats gewoon rechtstreeks een bestelling (stuur mijn in bc aub, zodat ik het weet!)


bestellen die handel, en help dat schaap :o)

1 opmerking:

Anoniem zei

wie is stefanie? jij foto tonen dan ik misschien helpen en kopen en drinken en zuipen....