woensdag 1 november 2006

dagje vrij...

vandaag, den 1ste, heb ik een vrij dagje...
nouja, vrij...
ik heb hier nog al eentje gewerkt ze!

maar dan voor mezelf!
was dat even lang geleden zeg!
wat onderhoudswerk gedaan aan het Belgian Inline Center forum, wat prutsen aan een nieuwe functie van B.I.C. vzw, nm onze online agenda en wat zitten zoeken en afstemmen van mijn Palm handheld...

ik heb genoten, maar heb nog zoveel dingen die ik wilde doen.. pech dus ;o)
wachten op een volgend moment...


en, mag ik hier zeker nt vergeten, ik heb wel wat tijd gespendeerd in de auto vandaag.. He schat??!!
Mja, mijn schat die moest wel werken vandaag, dus ben ik zo vriendelijk geweest om haar te brengen en om haar straks af te halen...
bijna 2h30 in de auto... ;o)
Liefde he... stom he... ;o) :D



En straks, als we terug thuis zijn nog even genieten van de avond en nt te laat slapen, want morgen is er een nieuwe werkdag...
groeten!

Geen opmerkingen: