maandag 27 november 2006

Zondag - Traject EL Dag 2

traject dag 2

Vandaag een fantastische dag gehad (binnen het traject) en minder leuke / aangename dag (daarnaast)IK vrees dat er te veel gebeurd is om dit alles samen te vatten, te verwoorden en vooral, voor jezelf, te lezen..Het was een zeer vruchtzame dag! VOor mezelf gesproken!Mijn eerste ervaringen (vorig traject) waarom fataal! Ik had zin er de brui aan te geven, nu krijg ik het gevoel onzettend veel te leren, opbouwende kritiek krijgen, een veilige plek voelen, respect en waardering te krijgen van partners, ...Echt, thx!
Ik heb hieraan nood, en ben ontzettend blij dat ik deze vandaag vond!
Wat zat er vandaag in het programma, een opdracht per 3 die 1h30 mocht duren op locatie gebonden aan een thema...zelf te kiezen en besliisen.
Ons projectje liep fantastisch, ontzettend veel vertrouwen in elkaar en in wat we daarmede ook gingen brengen, vlotte samenwerking, ...Alles ging goed, op de uitvoering was er wat 'comments' omdat we besloten hadden het 'kader' van de opdracht binnen deze groep niet te brengen. waardoor het doel van de opdracht dan toch nt geslaagd overkwam bij deze groep...
Voor de rest kijk ik voornamelijk uit naar morgen.Nieuwe dag, nieuwe opdrachten / uitdagingen
en morgen, 16h, is het moment om terug te keren in de vertrouwde armen en veilige omgeving van mijn relatie..Ik kan nt wachten muisje!!

het is nu reeds 5h15, moe en ook nt, een honger naar meer...Ik ga slapen! Dromenland zoeken om dicht bij jullie te geraken en mijn muisje opzoeken!

Geen opmerkingen: