maandag 6 november 2006

GymGala

Hellow hellow,


Dit weekend een vrij leuk weekend gehad, dan wel half alleen half samen...
Mijn schat moest werken, elke dag van 7 tot 14h. Op zaterdag zijn we naar Knokke geweest, oorspronkelijk was de bedoeling om naar 't Zwin te gaan, gps-ke inzetten en weg zijn we..
Helaas, we kwamen uit in het 'zomerdorp 't zwin' in Nederland... Bizar vree bizar! Nuja, we zaten dan wel in het zwin maar in het nederlandse deel, wat nt echt de bedoeling was...

Nuja, we hebben ons daar wel geamuseerd hoor! Leuke dingen gezien, mooi foto's genomen en dan uiteindelijk doorgereden naar Knokke zelf. Daar zijn we uiteindelijk dan toch in het echte zwin geraakt. 15min voor het de deuren dichtdeed, helaas dus, gn zwin... We hebben even gewandeld en genoten van de Ooievaars.
's Avonds lekkere scampi's gegeten bij Muisje thuis.

Zondag ben ik mijn schat gaan ophalen, doorgereden heb ik.. Shame on me! Maarja, we moesten op tijd zijn voor het GymGala, waar we afgesproken hadden met Lies en Ian. Wij waren dus ruim op tijd, maar... Liesje was er nog nt... Daarvoor 150 rijden, STOM! ;o)
Het gymgala zelf was weer schitterend!! Genoten!
Vooral van de oudere mannen die een blik in de geschiedenis gaven vond ik fantastisch!!


De tumbling was hoogstaand, de trampoline ook, de quatro van de heren Acro was top, ... het was helemaal af!
En, natuurlijk!, we mogen al onze belgjes niet vergeten he!!
Die hebben stuk voor stuk een pracht prestatie neergezet! Veel nieuw opkomend talent, van het topsportinternaat ;o)


ik heb hier zo nog wat foto's, die kan je later hier vinden.




groentjes!

Geen opmerkingen: