dinsdag 8 april 2008

Candellight skate

Skaten te Eeklo.


Afgelopen zaterdag was het de jaarlijkse Candlelight skate van ISCE.
Ook dit jaar kreeg ik een persoonlijke uitnodiging van Sven, voor het derde jaar op rij; ik moest dus wel eens gaan ;o)
Dit jaar was ik vastbesloten te gaan!!!!

Overdag zijn we wat gaan shoppen, nuja shoppen...
Ik was blijkbaar vrijdag, na afloop van het sportkamp, een sleutel vergeten in mijn short.
Lap, terug naar St-Niklaas...

Bij het horen van 'st-niklaas' heeft Marjon blijkbaar onmiddellijk de link gelegd met het grote shoppingcenter daar...
Dju! kheb het aan mijn been..

Vlug de sleutel gaan brengen aan de sporthal en gaan shoppen...
maar daar ging het mis...
Een drukte van jewelste.. man man man..
De volledige 4 parkeerterreinen stonden bom vol! drukte, aanschuiven, wachten, ..
Na 10min was Marjon het beu.. 'we zijn weg'..

Nuja, ik was dus nt zomaar mijn mama gaan ophalen en richting st-niklaas gereden..
Ik besloot om door te rijden naar Antwerpen. Ze wouden shoppen? Awel, doe het dan maar in den Decathlon..
Resultaat: ik ging naar buiten met niets, mijn mama met nieuwe schoenen en marjon met twee stuks!! tsssss! ;o)

Daarna nog even naar de meir, veel gekeken niets gekocht.
Eindigen deden we in de Sleepstraat hier in Gent, in Gök II.
Ook hier druk druk! en we hadden geluk! de mensen na ons hebben zeker 30min moeten wachten op tafels, wij slechts enkele ogenblikken..

Toevallig zagen we daar plots meisjes van Gentson binnenlopen; met Joortje..
HUH?!
Ik snapte er niets van.. Gaat joren bij Gentson spelen, kan nt wat het is wes zijn ploeg, die zijn te jong...
Jawel, den wesley was er ook. Einde seizoen, dus een etentje.
Leuk om Joortje en Wes terug te zien; op een onverwachte plaats..


Daarna snel naar huis, omkleden en richting Eeklo.
Want we gaan nog skaten!! ;o)

Twas er gezellig, een schitterende zaal vol met kaarsjes..
Leuke muziek, toffe sfeer, .. en onze Peter was er ook..
Leuk leuk! twas lachen op momenten, zeker met Peter zijn outfit (probeer de foto te bemachtigen) en gewoon lekker skaten! wat wil een mens meer?!

Nogmaals bedankt sven voor de uitnodiging, voor herhaling vatbaar!!

Geen opmerkingen: