zaterdag 26 april 2008

6h van Jurbise

Eerste "wedstrijd"...



Het is zover, de eerste wedstrijd van het seizoen staat voor de deur.
Morgen neem ik deel aan de 6h van Jurbise.
Ik ken mijn team rijders helaas nog niet, het zijn een aantal collega's van RouliRoula.

Gelukkig viel er iemand op het laatste moment ziek, waardoor er een plaats vrij kwam in het team "Les sans équipe".
Inderdaad een samenraapseltje van mensen die geen team vonden..

Wat het gaat geven? I don't know!
Het is een volledig nieuwe wedstrijd, eerste jaargang.
Niemand kent het parcours, niemand heeft ervaring op het parcours...


Ik verwacht er op zich niet te veel van, in die zin: mijn team maten zijn volgens mij allemaal recreanten...
We zullen dus morgen zien wat het zal geven!


Ik kijk er naar uit, en speciaal daarom ga ik morgen LIVE BLOGGING invoeren!
Je kan dus life volgen wat er allemaal aan het gebeuren is!!! ;o)


Tot morgen!!!!!

Geen opmerkingen: