vrijdag 25 april 2008

Skeelerparade Knokke-Heist

Gezellig maar...


Deze avond was het de Skeelerparade van Knokke-Heist.
Wat het ging worden? Geen flauw idee!
Ik was alvast afgezakt naar Heist met weinig tot geen verwachtingen!

Al bij al was het een leuke en aangename tocht.
Een groep van een 30tal personen is gestart, daarna kon ieder zijn ritje rijden: 4km - 10km - 19km.
Twas een leuk weerzien met Rollusbillus en vele anderen...

Maar, ik denk niet dat wij de km-ers nog gaan rijden van Gent naar Knokke-Heist voor deze tocht..
een situatie schets:
  • je rijdt over de dijk (wat je altijd al kan doen)
  • tempo is vrij traag, de groep MOET samenblijven (gemiddelde snelheid vandaag 12,2km/h)
  • kostprijs (zonder verzekering, als ik goed ben ingelicht): 1 EURO
  • nu allemaal goed en wel, maar deze zomer loopt de dijk vol volk.. Geen doorkomen aan...
  • ...
Ik heb er dus een beetje mijn twijfels over.
Ik heb me alvast wel goed geamuseerd en mijn schat ik zeer blij met haar diploma van 19km.

Wie weet dat we er deze zomer nog wel eens passeren, als we eens afspreken met een bende!
Maar elke maand op en af, neen, dat denk ik niet.
Zie het dus niet als een night skate, eerder als een toertocht in de avond.


enkele stats van de tocht:
Totaal aantal km-ers: 17,45km (en dus geen 19km ;o) )
totale tijd: 1h25min57sec (inlc. pauzes)
Gem. snelheid: 12,2km/h
Top snelheid: 35km/h (heb zelf even 3km door gegeven...)

De foto's kan je alvast hier vinden.


Alle, op naar vrijdag 2/05: de eerste Brugse Rollerparade!!!

Geen opmerkingen: