woensdag 2 april 2008

Er zit Muziek in ...

.. Deze Blog...


Ik kende het niet, tot de dag dat mijn geluk niet meer op kon..
Ik ontmoete een jonge hinde op de Gentse Feesten enkele 'jaren' geleden.
Van het een kwam het ander (gelukkig maar!!) en we begonnen te sms-en..
Op een avond hadden we op het laatste moment afgesproken met elkaar, 'ik ga naar Kneistival (Knokke Heist), kom je niet?'

Nog nooit ben ik zo impulsief geweest!
Ik dook de auto in en reed richting Knokke.
Impulsief!

Ik twijfelde, doe ik het of niet?
Stap ik uit? Of draai ik mijn kar en ben ik terug naar huis?
Wat heb ik te verliezen..

Ik deed het, het vervolg is gekend... ;o)


Maar waarom schrijf ik dat nu?
wel, die dag was het Arsenal en Leki die optraden; Marjon ging voor Arsenal..
Helaas misten we Arsenal net toen ik aankwam.. Ze waren niet het hoofdprograma..
Maar Arsenal kende ik dus niet, en die kans wil ik jullie niet afnemen; vandaar hier de nieuwe single van Arsenal





Een mooi verhaaltje voor een nieuwe single..
;o)

Geen opmerkingen: