maandag 14 april 2008

Joost

Gratis Online Tv...



Een paar maand geleden zat ik al eens op de site van Joost.com.
Het zag er toen al een zeer aanlokkelijk project uit, gratis tv over het internet.
Joost™ the best of tv and the internet
Nu, na enige beta fase gepasseerd dacht ik, ik download het en ga het zelf eens testen..
De interface ziet er schitterend uit!
het is fris, hip, jong, mooi afgewerkt, .. Alles er op en er aan!

Nu het nog aan de praat krijgen..
Ik krijg het allemaal aan de praat, vlot ingelogd, nieuwe account aangemaakt, kan de channels bekijken, maar een video bekijken lukt me momenteel nog niet..

Wat er fout gaat?
Ik heb er geen idee van.. ;o)

Ik weet wel dat de video's in top kwaliteit (bijna zoals HD) afgespeeld worden..
Maar momenteel dus zonder veel change bij mij!
Zodra het lukt laat ik het weten! het lijkt me alvast wel een interessant programmatje; je kan er nm meer zaken mee bekijken, zoals bv al Comedy Central...

2 opmerkingen:

Didier zei

Die vreet ook nogal aan je bandbreedte zeker?

Huub80 zei

Valt nog wel mee.
Maar tot op dit moment krijg ik hem nog nt aan de praat, geen streaming vidz dus...

ik ga morgen een laatste poging ondernemen, als ik hem dan nt aan het praat krijg wacht ik tot de beta versie eindelijk overgaat in een definitieve..