zaterdag 26 april 2008

Laptop kapot...

godverdomme!!!!


Dat wat ik net nu kon missen als kiespijn..
Mijn laptop is er aan..
Volledig uit het niets, blauw scherm en hij gaat herstarten..

Wat er is gebeurd? Geen idee..
Ik was gewoon Gentblogt aan het lezen, deed voor de rest NIETS!

Wat er fout is?
I don't have clue....

dit is de foutmelding:
"a disk read error occurred
Press Ctrl+Alt/Del to restart"

Wat moet ik doen?
Ik weet het helemaal niet...
Ik vrees dat ik alles kwijt ben en dus een nieuwe laptop mag gaan kopen..
Alles kwijt..Stel u gvd voor... Dit is een grote ramp!!!!!!!!!!

2 opmerkingen:

Huub80 zei

ondertussen heb ik het spel wel weer aan de praat gekregen.. Hoe ik dat geflikt heb, dat weet ik niet.
Wat ik wel weet is dat hij nu een dubbele backup aan het nemen is... De map "prive" schrijf ik nu op de externe hd, omdat daar alle foto's inzitten en Norton is bezig met de full backup..
Nu nog juist hopen dat alles goed gaat en dat ik morgen ochtend kan wakker worden met een goed gevoel...

Als de boel natuurlijk straks weer uitvalt, dan zal het zijn "housten we have a problem..."...

Maar daar wil ik nu even niet aan denken!! ;o)

Huub80 zei

en momenteel zit ik hier nog steeds..
Ondertussen ligt mijn schat eenzaam in ons bed..
wreed!!!!