woensdag 23 april 2008

Schoolsportdagen

Rugby, Teambuilding en Kajak Duo


Gisteren en vandaag waren er weer schoolsportdagen.
Gisteren was het de Middenschool II, en uit ervaring weten we al op voorhand dat het wat gaat geven..
Ik heb zelf het geluk gehad dat ik slechts twee groepen had en dan nog twee maal een 'vrij' goede groep.
Luisteren, actief deelnemen, samenwerken, een team vormen, .. is een beetje moeilijk..
Net alles wat je dus nodig hebt bij Rugby en Teambuilding.

Het was wel lachen geblazen en ik heb me, op een aantal momentjes na, beestig goed geamuseerd. Leuke momenten, eigenaardige oplossingen, slappe lach momenten, ...


Vandaag was het de beurt aan de V.I.P. School voor een sessie Kajak Duo.
Het was ook dik in orde zelle ;o)

Ik heb me best wel geamuseerd, maar sommigen gingen af en toe iets te ver...
Zo werden alle dames, incl. de leerkrachten, nat gespat door de jongens.
En luisteren was ook niet alles, links varen is niet in het midden van de watersportbaan en daarbij (blijkbaar olympische) roeiers gaat hinderen...


Tzijn ervaringen he die we opdoen, we kunnen er altijd maar van leren!
Ik heb me al drie dagen geamuseerd!

straks is er weer een woensdag middag, Kids Special dus! En 's avond is er het vrij skaten, eens kijken hoe het deze avond zal zijn! Ik kijk er al naar uit!
Morgen is er dan een dagje in de shop en vrijdag weer schoolsportdagen!

Geen opmerkingen: