zondag 30 juli 2006

BBQ avondje...


Vandaag was het de dag van de BBQ's...
Ik was uitgenodigd op twee 'feestjes' en moest dus een keuze maken...
De eerste wint, dus eerst naar Torhout (bij Brugge) en dan naar Destelbergen (bij Gent)...

Ik dacht bij mezelf, laten we in de nm eens naar Brugge gaan, nog even wat late solden opzoeken...
Op zich een goed idee, helaas... Mijn favo winkel, daar waar ze Chasin' verkopen, had gewoon amper nog iets binnen... Een deel van de nieuwe collectie, maar dan weer net dat deel dat niet mijn smaak is... Helaas dus!
Dan maar naar de Springfield... Bah! wat een slechte collectie zeg...
Ik had dus dikke pech, wat een goed idee leek was er eentje zonder succes...

Dan maar wat seight-seeing gedaan... Dit gaat een vaste waarde worden in mijn verhalen blijkbaar...
Ik heb er helaas geen foto's van, maar ik heb in de album nog wat foto's gestoken van de laatste keer dat ik in Brugge was.


Van Brugge door naar Torhout...
Doordat ik gn koopjes had kunnen strikken had ik natuurlijk nog heel wat tijd over.. Onder de baan kwam ik een bos tegen, ideaal!!
Ik ben gestopt aan het Provinciaal bos tussen Brugge en Torhout.
Even genieten, bezinnen :p en foto's nemen...


Daarna naar Lies doorgereden.
Daar was nm de 1ste bbq. Samen met Wouter waren we de eerste. Marjon volgde daarna. en dan de anderen ;o)
Het was een gezellige toffe avond in een bende nieuwe mensen...
Ik heb me alvast super geamuseerd, al kon het natuurlijk wat beter ;o) zonder rare sfeer dan ;o)
Het was fijn nieuwe mensen te leren kennen, conversaties te hebben over van alles en nog wat, te roddelen over mensen die ge niet kent, ...
Tof! Meer meer meer van dat! ;o)

Ik heb wat foto's getrokken, niet veel speciaals...
de foto's kan je alvast hier vinden.


Mijn bedoeling was om later op de avond nog af te zakken naar de drink bij Ellen, maar het was een beetje uitgelopen in Torhout en tegen 2h sliepen ze al / bijna... Helaas dus...
Daarmee zit ik nu thuis in de zetel dit verslagje te schrijven en zometeen ga ik waarschijnlijk nog een filmpje zien, ik ben nm niet echt moe...

1 opmerking:

Anoniem zei

heel mooie fotokes ;) en is goed he, zet ma wa sightseeying bij u verhaalkes, always interesting :D jaaaaaaaaa ik heb OOOOK interesse vo iet ANDERS dan die waar gij opsta:p lol