maandag 31 juli 2006

Sportkamp - Dag 1 - Destelbergen

Hellow,

I'm back again!
alweer een dagje gepasseerd, wat voor een..
Druk druk!

Vandaag ben ik weer gestart met een kampje! Vijf dagen lang gaan we ons goed amuseren op het inline skate kamp in Destelbergen. 46kindjes hebben we deze week, met drie moni's. Het gaat een toffe week worden. Vandaag was alvast een goede start. Veel oude bekenden, de rest lijken nu al bekenden.
Toffe bende! We kunnen alleen maar hopen dat de rest van de week ook droog zal blijven, maar daar vrees ik voor.

Ik heb er dus een lange dag opzitten.
deze ochtend begonnen met de opvang om 7h30 tot 10h. Tegen 10h was iedereen aanwezig en konden we starten met het kamp. Uren van het kamp, van 10h tot 16h.
Na het kamp volgt er, uiteraard, onmiddelijk weer een opvang. Deze loopt tot 18h.
Om 18h kon ik doorrijden naar de Blaarmeersen. Want ja, je kan het al raden, ik had nog een avond les lopen ook. Van 19h tot 21h.
Ook hier weer fun! Vandaag de 'minder gevorderden' eens onder mijn vleugels (en die van Ian) genomen. Ik heb zelf wel niet veel geskate (mijn voetjes he..), maar Ian vulde me perfect aan.
Ook hier was het vree gezellig en hebben we heel wat toffe opdrachten gedaan.
Daarna nog even blijven plakken op de B-Meersen. Nog even bij een vriendin langs gaan (he Stefanie ;o) ) en nu lekker dit verhaaltje schrijven om zometeen nog even te werken en dan dodo doen!

Morgen weer een dagje sportkamp (duim aub voor goed weer!) gevolgd door een Roller Parade (denk ik)...
We zien wel!


Elke dag is een nieuwe dag, ik wil er steeds weer opnieuw ten volle van genieten...
en dat, dat genieten, dat lukt me momenteel aardig... Humz, I wonder how....

1 opmerking:

Anoniem zei

now I wonder why too... :p lol

ben blij da g terug kampke hebt en da het genieten u goed lukt ;)

g houd uwe blog goe up to date ;) ni slecht he :d houden zo e!

greetz