zaterdag 29 juli 2006

"Brussels By Night..."


"Brussels by Night
Allerlei lichtjes
Veel strangers in the strijd
En katers bij 't ontbijt
In Brussels by Night"

Raymond Van Het Groenewoud - Brussels By Night






Deze avond was er normaal een Roller Parade in Brussel. Om 17h15 was de tocht aangekondigd, ideaal dus! Helaas, om 18h31 lassen ze het geheel definitief af...
Te laat dus! Op de baan, en terugkeren naar huis zag ik niet zitten...
Daar er om 21h een 'vergadering' was voorzien met alle staffers en dat er reeds rollers waren van Leuven zette me aan om toch verder te rijden...
Niet veel speciaals op zicht in Bxl, we hebben met ons vieren een tocht gedaan door brussel om daarna naar de vergadering te gaan.
De meeting was eigenlijk iets waar ik niet bij moest zijn, onze franstalige collega's namen het woord en hebben zich (soms echt wel terecht) laten gaan... Maar hier over uitwijden zou saai zijn, trust me ;o)
Na afloop van de meeting nog even wat seight seeing gedaan, alleen...
Romantische stad hoor Brussel... maar niet als je vrijgezel bent... :p
ik heb een aantal foto's van in Brussel, het rollen, niet veel speciaals.
Je kan ze hier vinden.
morgen een nieuwe dag...

Geen opmerkingen: