donderdag 27 juli 2006

Kneistival - Knokke-Heist


Vandaag stond er niet veel speciaals op het programma...
Ik ben bezig met het digitalizeren van mijn muziek collectie, dus doe ik daar vandaag maar mee verder...

In de vooravond kreeg ik de vibe, iets speciaals, daar heb ik eens zin in...
Wat een luxe die ik heb nu met de wagen... Ik wil iets doen? Niet te veel denken, gewoon doen, spring in die auto om het even naar waar je wil...
Vandaag had ik zin in Kneistival, te Knokke-Heist. Op het programma stond vandaag Leki en Sweet Coffee.

Lang zitten twijfelen of ik zou gaan, dan toch de knoop doorgehakt en afgesproken met Marjon. De beste beslissingen van de dag!!


Leki op zich viel een beetje tegen, ik had er gelijk meer van verwacht.
Al ben ik niet echt een Leki fan, ik dacht dat er meer geswinged ging worden, dat er meer ambi ging zijn.. Helaas dus! Het optreden was niet slecht hoor, maar de compagnie was veeeel beter ;o)


Ik heb genoten van mijn avondje uit, een vlotte rit naar en terug en van de compagnie.
Het was fijn!
wie weet krijg ik morgen weer de vibe, het is wel aangenaam daar zo in Knokke.
(morgen: Krezip en Mint.)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Anoniem zei

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»