woensdag 26 juli 2006

Dan toch van start...



Hey hey,

welkom welkom!
Deze blog bestaat nu al meer dan een maand, zonder enige post...
Slecht begonnen dus...

Ik ging proberen deze zo veel mogelijk up-to-date te houden...
Eerste uitdaging: flop...

Nuja, poging twee dan maar...
Bij deze ga ik proberen...


Ik heb heel wat dingen die ik kwijt wil, die ik ergens wil neerschrijven.
Of het dingen zijn waar jij, als lezer, iets aan zal hebben? Dat weet ik niet.. Het kan interessant zijn maar het kunnen ook gewoon dingen zijn waar jij niets aan hebt... Maak dat maar voor je eigen uit. Ik heb er nood aan, dus schrijf ik het hier neer.


Deze blog is bedoeld voor vrienden, mensen die me een beetje beter willen leren kennen of die gewoon wat interesse tonen in mijn leventje.
Voor die mensen, enjoy my silly life...
Voor alle haters; stay away! U make my life already miserable... Thx anyway!




C'est parti...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

et c'est parti

tres bien!!

:D twerd eens tijd he dat er nog eens ewa nieuws kwam. Zal em opslaan en van tijd tot tijd kome neuzen he. ;)
Vandaag zijde in brussel skaten? rollerparade? heb u nerges zien voorbijzoeven, spijtig :p
ale tis te hope da g da hier e beke kunt onderhoude me u busy life he. ;)

Ale tot chats mss eens of tot blogs ;)

Anoniem zei

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»