vrijdag 28 juli 2006

Draadloos Internet...

Het is een mooie uitvinding...
Iets waar ik reeds van proefde op mijn werk (Workspace!), iets wat ik al een tijdje wou en dacht aan te kopen bij de 'verhuis'....
Geen verhuis, Geen aankoop, centjes spenderen aan andere belangrijkere dingen (zoals auto en verzekeringen), ... uitstel dus...
Gisteren dacht ik er anders over! Ik ben het beu! die kabbel die door mijn huis loopt van de vaste pc naar de laptop....
Neen! tijd voor vernieuwing!

Onmiddelijk naar de shop, wat modellen bekijken en hupla, beslissen!
Een Belkin, ja, dat is het wel...
Goede beslissing volgens de verkoper...

TOCH NIET!
Draadloos was ik nu wel, maar ik zat ook ZONDER internet...
En dat, dat was toch de bedoeling niet...
36h zonder i-net heb ik nog net overleefd...

Ik deze morgen terug met die Belkin, 'het werkt niet'...
Hij viel bijna achterover de verkoper (je moet weten dat ik al heel wat problemen (als enige!!!) heb gehad met mijn vorige laptop (verhaal kan je volgen hier) en nu was ik daar weer met problemen...)
Op een Belkin zit LEVENSLANG garantie... Dus, een probleem met de router kan er niet zijn...
Ja tarara! Heb ik toch weer niet den enige kapotte vast??!!!

Nuja, niet te veel over leuteren, ik kreeg en nieuwe (us robotics) en dankzij deze kan ik nu dit verhaaltje schrijven... ;o)




Het is dus in orde!
ik ben terug online! Ik zit nu zonder draden of iets gewoon op mijn terras lekker int zonnetje mijn verslagje te doen... wat wil een mens nog meer????

3 opmerkingen:

Anoniem zei

het is gewoonweg dikke kloterij! als het werkt super maar als het niet werkt man man man, die van ons al honderd keer uit de raam wille smijten, is nogtans ook een us robotics en werkt van geen kanten. geen enkel signaal geeft de kaart, nogtans op andere pc in ander huis wel dus volges mij is da gewoon ons huis da "doomed" is. uiteindelijk opgegeven, veel te veel miserie, nu twee kabels ligge, ene voor me twee pc's en ene vo rechtstreeks maar alé soit, zolang ik op internet kan ist goed he :D

ben blij da het voor u marcheert! ;) is wel pak handiger. En kunde mss aftappe, kan zn nut hebbe :p ;)

Anoniem zei

Keep up the good work. thnx!
»

Anoniem zei

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»