zondag 30 juli 2006

Ik heb het licht gezien...

...deze ochtend... ;o)

Een aantal mensen zullen weer blij zijn dat ik dan toch nt naar de 'drink' ben gekomen...
Zoals je al kan raden, ik kan weer niet slapen... Hoe komt dat toch??????
Bij deze, een ochtend foto-tje...





Ik ga mezelf nu in mijn bed leggen en hopen dat ik in slaap ga vallen...
denkende aan ... niets... alleen dan kan je in slaap vallen " 'ik denk aan niets, ik denk aan niets' 'ouw, ik denk wel aan iets, dat ik moet denken aan niets' " ... en het is weer vertrokken.... ;o)

Slaapwel

1 opmerking:

Anoniem zei

te grappig :D zo doe ik da dus ook :D ik probeer aan niets te denken ma dan denk ik da ik aant denke ben dak aan nix denk en da het dus eigelijk ni aan nix denke is want da da ni kan, tenzij vo ne second as g effe uwe kluts kwijt zijt :p
ik kon vanacht ook ni slapen, verschrikkelijk, ieder uur wakker geworde, véél te heet of kweet ni wa het was. Nu dus weer extra tam vandaag :p Ma das nix nieuws :D