maandag 30 oktober 2006

weekend, it's over....

Helaas helaas, tis alweer maandag...
tis gedaan met de fun...

Het is zeker een weekend om nt te vergeten! vol met leuke momenten en gebeurtinnissen!

vrijdag mijn schat gaan ophalen, doorgereden naar Gent en nt te laat gaan slapen :o)
zaterdag een tentoostelling gedaan (over Gent) en gaan shoppen.. Jaja, shoppen, je leest het goed! ;o) En wat is het geworden?? Schat?? ;o)
's Avonds gaan eten met de mama, broer en marleen. Het was fun! Meer van datte!
zondag had ik heuse plannen, maar ik was zo loom! Vrij vroeg opgestaan, maar na het ontbijt was ik al mijn kracht en moed kwijt... Vree raar, maak me zorgen!
's Avonds zijn we dan afgezakt naar Gentson voor de Spaanse avond, paella gaan eten! Lekker, maar ik blijf erbij, duur :o)
Later de avond mijn schat naar huis gebracht en nu gaan slapen!
Morgen alweer een volle dag 'cursus' aan 1 client... dan denk jij nu, easy going, nope it isn't!! Ik zweer het u!

alle, bedje roept... op naar dromenland; dicht bij mijn muisje.

Geen opmerkingen: