donderdag 8 november 2007

D R U K . . .

Pfft. Amaai..



Ik heb nu en dan al eens durven zeggen dat het 'druk' was, maar nu..
Deze week spant zeker de kroon!

Sinds mijn laatste post ben ik van het ene werk naar het andere gevlogen..
Van de nieuwe initiatie reeks in Schellebelle naar het internaat voor de nacht te doen, na de nacht snel naar huis om mijn gerief te nemen om dan weer door te rijden naar het internaat. Woensdag middag activiteit en dan onmiddellijk door naar Merelbeke voor 5h lesgeven in inline skaten...

Nuja, het valt allemaal wel mee!
maar gisteren was een lichamelijk lastige dag.
Als middag activiteit hadden we nm Spinning met het internaat, heb ik daar afgezien op die fiets! Niet normaal!!!! Het deed echt zeer, vooral aan mijn gat.. Ik heb volgens mij twee grote blauwe plekken.. :s
En dan, natuurlijk, nog eens 5h inline skaten. Lesgeven en zelf wat skaten.. Ammai! twas de moeite!

Alles overleefd hoor!
Schellebelle spande wel de kroon. Een goede 50 kids voor slechts twee instructoren (normaal doen we dat met 4...). Mijn stem was echt weg aan het gaan op het einde. Daarna op internaat heb ik er nog eens 27 (volop stressen in de studie..). De nacht op internaat, echt slapen is dat dan ook niet. De volgende dag was het dan de fameuze spinning gevolgd door twee sessie's inline, eentje voor 14kids en dan nog eens voor 11volwassenen..
Maar klagen doe ik niet, alles in inline skaten is een groot succes en het internaat is gewoon super leuk!!!! ;o)



en nu een dagje wat rustiger aan in de shop en deze avond ben ik vrijgesteld van te gaan werken op internaat (doordat ik de nacht heb overgenomen van onze wes, zie verslagje van de Halloweentocht..). Rustig eens zitten in de zetel, tis van zondag middag geleden.. :?


groeten,

Geen opmerkingen: