dinsdag 6 november 2007

Here we go...

Drukke middag / avond / nacht...


Het is weer zover, na even een rustperiode ingebouwd te hebben, start ik vandaag weer met lesgeven.
Het gaat hier om de initiatie reeks in Schellebelle, die deze middag van start gaat voor 7 op een volgende weken!

En we zijn het slachtoffer geworden van ons eigen succes!
Daarnet vernam ik dat er een ruime 50 kinderen zijn ingeschreven, een aantal die we minstens met drie instructoren doen (meestal zelfs 4)... We zijn met zen tweeën, dus het gaat wel wat gaan geven!
Maarja, tis allemaal afwachten en kijken wat het geeft!

Ik heb er alvast ongelooflijk veel zin in!! dat is zeker!!
het gaat fun zijn! ik voel het!

na de lessenreeks ga ik naar het internaat (tzal haasten zijn). Normaal doe ik een avond, maar door wes zijn voorval met zijn knie (is nu binnen int ziekenhuis voor een kijkoperatie) neem ik zijn gang en dus ook zijn nacht over.
Tis even aanpassen in planning, maar ook allemaal geen probleem!
we gaan er straks ook een lap op geven he!


het is dus een ontzettend drukke week, ik heb vandaag (zonder het te beseffen) mijn enigste vrije moment (deze ochtend) gehad..
Nuja, overleven doen we wel he!!! ;o)



Alle, we zijn er dan ens vandoor met de geit!
skaten en lesgeven / opvoeden (lol) / helpen / begeleiden.. Alles wat is dus graag doe!
en uiteraard, heeeeeel belangrijk: ondertussen ten alle tijden mijn schat graag zien!! Maar daar ontbreekt het NIET aan!!! *Kus*

Geen opmerkingen: