donderdag 1 november 2007

Drukke week

Vandaag een dagje rust...



Vandaag was het, zoals voor iedereen, inderdaad wel een rustige dag.
Maar deze week heb ik al goed gewerkt, het drukste moet nog komen...


Deze week "run" ik inderdaad de shop.
Mijn collega, de baas dus, is voor een verlengd weekendje er tussen uit. Moet ook gebeuren he!
Dat wil zeggen dat ik alle eindverantwoordelijkheid heb in de shop..

Het doet me met andere woorden weer een beetje denken aan vroeger, toen ik den A+ nog deed..
Lang lang lang geleden dus! ;o)


en nu ik dan toch bezig ben, dan doe ik ineens een oproep he!
kom eens allemaal langs in de shop dit weekend!
morgen, vrijdag of zaterdag!


Kom gewoon eens een bezoekje brengen en laat je verleiden door de schitterende producten die we in huis hebben!
ouw en als je iets wil kopen, doe het dan dit weekend!!!! ;o)



altijd welkom dus in:
Peak Performance General Store Gent
Brabantdam 30
9000 Gent

Geen opmerkingen: