zaterdag 3 november 2007

De toekomst...

Tgaat nog wat geven...


Schitterend wat de (nabije) toekomst allemaal gaat brengen, deze twee zaken wil ik u zeker niet onthouden.
Twee zaken die ik wel eens wil testen ;o)

Schitterende uitvinding! Ongelooflijk! echt chique!
echt praktisch is het niet, vrij klein van model; maar het idee is schitterend!
minder ruimte, futuristisch.. leuk!


en dan heb je deze nog, na de I-Phone nu ook de Google-Phone...
een lol?! Geloof me, nope!


deze wil ik zeker testen! Ik geloof wel in de gasten die achter google zitten.
Wat me minder aanstaat is het tekentje van 'base'.. Maar als ik me niet vergis is de groep 'orange' dezelfde groep van Mobistar en dus niet onze Base...
Voor de rest is zijn er nog geen gegevens uitgelekt..


leuk in elk geval!
ik kijk uit (en ben klaar) voor de toekomst...

Geen opmerkingen: