donderdag 22 november 2007

the next step...

Het is officieel...


het is zover.. er nieuw punt breekt aan in mijn leven; ons leven..
We hebben afgelopen weekend het contract getekend, we zijn volop bezig met wat werkjes..

je kan het al raden, inderdaad; Marjon en ikzelf gaan samenwonen..
we hebben een ruimer appartement gevonden (via mijn broertje die zelf is verhuisd en daardoor kwam hen appartement vrij..) en hebben afgelopen zaterdag het contract getekend..

Jips, samenwonen..
het is dus voor beiden een verhuis naar niets nieuws, dus dat is zeker en vast een 'nieuwe stap' te noemen..
Samen een rekening, samen een appartementje, ..., samen een leven...
SCHITTEREND!


Nuja, niet te enthousiast zijn.. Er is nog massa's werk in het appartement.
Schilderen, links en rechts wat herstellingen, licht plaatsen, ... Pfft, er komt veel bij kijken niet waar..

Daar zijn we dus ook druk mee bezig..
En als dat nog niet genoeg is, vanaf volgende week (als alles goed gaat) neem ik de vervanging van Wes op mij op het Topsport internaat; sta ik (uiteraard) nog halftijds in de shop en loop het inline skate seizoen (je leest het goed, tis winter.. maar toch skaten..) ontzettend goed!!!! Het is een succes...


we zien dus wat er van zal gaan komen!
in elk geval zal ik jullie via deze blog wel op de hoogte houden van het reilen en zeilen.. ;o)

2 opmerkingen:

Sven Mallezie zei

Alé, nen dikken proficiat hé.. Schone vooruitzichten!!

Huub80 zei

merci merci!
ge zijt precies wel den enigste lezer die content is .. ;o)

nu nog veel werk he, maar binnenkort.. :o)


groeten en tot gauw!