maandag 12 november 2007

Das raar...

Een auto op drie wielen..


Ik dacht dat ik vandaag niet veel ging meemaken, maar dat was dus fout...
Deze ochtend zijn we een rekening gaan aanmaken voor zowel mijzelf als mijn schat (een gedeelde dus) en dacht dat dit het hoogte punt (qua spektakel ging worden)...

Fout gedacht.

Zo'n kleine vijf minuten geleden heb ik iets vree grappig gezien!
Plots hoor ik een knal op straat, uiteraard ga ik gaan kijken ;o)
Ik zie een voetganger die aan het kloppen is op een mercedes die op het straat rijdt. Hij doet het teken naar de voorband van deze wagen...

Plots merk ik op dat diezelfde wagen geen meter vooruit geraakt.. Ook al heeft die mens plankgas (dat kon je zo zien..)
Den mens stapt uit gaat kijken naar zijn voorband (aan de andere kant, dus ik kan niets zien..) en ik zie hem vree gezichten trekken..
Nuja, hij staat midden in de baan, op de kruising met het kleine straatje hier recht tegenover de shop. Die mens wil de anderen niet hinderen en wil dus dat kleine straatje inrijden..

Alles zat hij hier te geven, die wagen ging niet vooruit.. Plots springt de wagen wat ophoog en vooruit.. Elke keer opnieuw, terwijl zijn achterbanden staan de slippen op de natte kasseien..
Ik zie iets, humzzz?!

Zijn voorband staat volledig loodrecht op zijn zijkant (evenwijdig dus met de bumper)...
Die knal, de gevolgen voor zijn band, het feit dat hij niet vooruit geraak, het slippen..
het word me duidelijk.. Zijn voorste as is gekraakt en zijn band staat niet meer in een rij positie...

Grappig.. Voor de voorbijgangers en mezelf...
Minder leuk voor die mens zelf (die nu volop staat te bellen).


Wie weet zie ik straks nog iets gebeuren..
Leuk zeg! Al moet ik wel zeggen dat het hier wel vlotjes loopt in de shop! Het is koud, het heeft gehageld en de mensen zitten met hun gedachten in de sneeuw! Ideaal!!! ;o)

Geen opmerkingen: