woensdag 2 januari 2008

clouseau 20...

Sportpaleis, deze avond, clouseau, ...

Je gelooft het nooit, maar ik moet u teleurstellen, het is de waarheid...
deze avond ga ik met mijn schat naar clouseau...


Lies had kaarten gewonnen, via Telenet, en na rijp beraad besloten dat ze niet zouden gaan..
Ik had zo al eens laten vallen dat mijn madam graag ooit eens naar clouseau zou willen gaan kijken..
Dat was blijven hangen, en nu ben ik de pineut.. :o)


Deze avond zal ik daar dus staan in dat o-zo-grote Sportpaleis kijkend en luisterend naar clouseau...



Nuja, soms moet je open staan voor sommige zaken, don't puch it he! ;o)
2008 begint voor Marjon in elk geval al goed...

4 opmerkingen:

Huub80 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Ik wou dus effe laten weten hoe goe het optreden wel nie was. Om het op zn gents te zeggen, twas vré wijs!!! En ik geef het toe, ik ben een beetje verliefd op Koen Wauters... Volgend jaar terug é schat ;-)
x

Huub80 zei

I don't think so....

Anoniem zei

jawelle, ge gaat ne kaart krijgen voor je kerstdag ... :-) x