woensdag 16 januari 2008

Eerste km-ers...

Van 2008...



Ik zat er al een tijdje op te wachten, het goede (lees als: betere) weer...
Vandaag dacht ik, let's go...

Nuja, zo goede condities waren het ook niet..
het is toch behoorlijk koud buiten, de baan ligt best nat, mijn conditie is zeer slecht, ...
Maar ik heb toch een mooi tochtje gereden. Een goede 11km.
Helaas kan ik mijn kabeltje niet terugvinden (door de verhuis) om de garmin aan de pc aan te sluiten, dus de stats moet ik even achterhouden..


Geen pijn aan de voeten, de rug die nu en dan eens beu deed, ...
Al bij al viel het nog goed mee!


Tijd om langere afstanden te gaan rijden, snelheid omhoog te halen, conditie te kweken, .. en vooral af te vallen!!


Er is dus nog wat werk aan de winkel; maar ik heb de motivatie wel gevonden, zeker nu er zoveel events zijn in 2008...

Geen opmerkingen: